Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2015

Να μαστε πάλι

Βασικά...σήμερα μετά από 5 χρόνια επισκέφθηκα τυχαία το blog μου. Το είχα φτιάξει για να ενημερώνω την κατάσταση πρόοδου του παιχνιδιού μου. Το παιχνίδι δεν τελειωσε ποτέ ήταν ένα μεγάλο εγχείρημα που προφανώς απέτυχε επειδή μετά από 4 χρόνια συνεχούς προσπάθειας το παράτησα, προφανώς επειδή  δεν είχα άλλο κουράγιο να αντιμετωπίσω  το όποιο πρόβλημα παρουσιαζόταν... συνέβησαν και πολλά διάφορα εντωμεταξύ στην προσωπική μου ζωή και έτσι το εγχείρημα σταμάτησε. Μέσα μου φυσικά δεν μπορεσα ποτέ να το αποδεκτώ κι ακόμα και τώρα που οι φιλοι μου μου κάνουν πλάκα λεγοντας μου ότι πάει το destiny το φαγε η μαρμαγκα?  εκείνη την ώρα γελάω αλλά μέσα μου με πειράζει..  Ήταν μια ιστορία που ήθελα να πω, είχε χαρακτήρες που τους ειχα αγαπήσει αλλά πέραν αυτού ωρίμασα περισσότερο τα 4 αυτά χρόνια που αφιέρωσα για την δημιουργία του, έμαθα καινούρια πράγματα , πράγματα που με βοήθησαν και επαγγελματικά... Τώρα που το σκέφτομαι είναι άπειροι οι λόγοι που το αγαπώ τόσο πολύ που θέλω ώρες να τους γράφω.
Θέλω τόσο πολύ να το τελειώσω αλλά δεν ξέρω από που ν αρχίσω, το 2007 που ξεκινησα τα πράγματα ήταν αλλιώς , τώρα έχουμε περάσει σε next gen εποχη, ακόμα και ο τρόπος που σχεδιάζω τώρα είναι τελείως διαφορετικός , μη μιλήσω για τον προγραμματισμό και μόνο που σκέφτομαι ότι θα πρέπει να πιάσω ένα ένα τα κομμάτια και να φτιάξω τα buggακια τρελένομαι... Αλλά και πάλι να μένει στο σκληρό του παλιού μου υπολογιστή μου ο οποίος βρίσκεται στο πατρικό μου κι αυτό με τρελαίνει... Βάζω λοιπόν ένα μικρό χρονοδιάγραμμα και λέω πως σε ότι έχω έτοιμο ( playable δλδ)  θα προσθέσω και κομμάτια τύπου κόμικ η τελοςπάντων κάτι τέτοιο, για να τελειώσω την ιστορία. Τα Χριστούγεννα ελπίζω να καταφέρω να συγκεντρώσω το υλικό που έχω στο παλιο μου pc και να δω πως θα κινηθω  , τι μπορεί να γίνει. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά όταν και αν τελειώσω με την ιστορία του destiny  ,να φτιάξω κάτι καινουριο μικρό, μ έναν χαρακτήρα φυσικά, χωρις πολλά τοπία, σκοτεινό το οποίο θα επικεντρώνεται στην ψυχή και στα όρια του εαυτού μας, αλλά αυτό όταν κλείσω το κεφάλαιο destiny. Έχω σκεφτεί πολλές φορές να κάνω κάτι καινούριο ,κατι πιο μικρό φυσικά αφού έχω δοκιμάσει τις δυνατότητές μου αλλά μου είναι αδύνατο οσο έχω το  destiny στη γωνία. Δεν μου πάει ... Τέλος πάντων όλα αυτά τα έγραψα γιατι μετά την τυχαία (ούτε κι εγώ δεν ξέρω τι έψαχνα στο προφίλ μου στη google και κατέληξα στο ξεχασμένο blog μου)σημερινή μου επίσκεψη στο blog  διάβασα 2 σχόλια της προτελευταίας μου ανάρτησης τα οποία τότε για κάποιο λόγο δεν είχα διαβάσει και  ένιωσα άσχημα... Τελικά το παιχνίδι εμεινε μισο και ένιωσα πολύ λιγη γι αυτά τα πολύ όμορφα σχόλια που διάβασα σήμερα.
Θα το παλέψω δεν θέλω να πω άλλα μεγάλα λόγια αλλά θα προσπαθήσω σίγουρα
Ευχαριστώ έστω και πολύ πολύ αργά για τα καλά σας σχόλια αν και  δεν νομίζω ότι μου αξίζουν .


Δεν υπάρχουν σχόλια: